mandag 7. april 2008

Ting 20: Verktøy for å lage E-læringskurs

http://www.chinesespod.com/
Så var det det å lære seg kinesisk i løpet av 15 dager. Det blir ikke enkelt. Jeg satser på visitt-kort-systemet når jeg skal fra sted til sted i Shanghai eller Beijing. Kjekt å ha når en kjører taxi, for engelsk er det få kinesere som kan. Men det var vel ikke dette jeg skulle skrive om. Jeg har registrert meg, signed up. Denne innloggingssida fungerte ved første forsøk. Det betyr vel at jeg har fått mer erfaring i pålogging etterhvert for noen problemer har det vært underveis ved andre pålogginger. Men det ordner seg tilslutt. 23 ting om 2 null har vært veldig moro å jobbe med, jeg har lært mye om ting jeg bare hadde hørt om eller ikke hørt om i det hele tatt. Det skal vel sies at noe har vært mer interessant som blogg, flickr, library tings, wiki og alle mulighetene i google ved å bruke Min konto.

Ingen kommentarer: